Producenci
Pytania i odpowiedzi

Mamy posortowane najczęściej zadawane pytania.

Jeśli tu nie znajdziesz Twojego pytania lub na Twoje pytanie nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi skontaktuj się z nami przez e-mail: biuro@puzzle4u.pl

Dołożymy wszelkich starań, żeby w ciągu 24 godzin odpowiedzieć na Twoje pytanie.


Zdjęcie do fotopuzzli:


  • Jakie produkty są oferowane przez puzzle4u?

Zajmujemy się produkcją zindywidualizowanych fotopuzzli z przesłanych przez Państwa zdjęć. Nasza oferta obejmuje: fotopuzzle składające się ze 100, 500, 1000 i 2000 elementów oraz fotopuzzle 50GIGA i 100GIGA elementów 

  • Jakie formaty plików są przetwarzane?

Akceptujemy wszystkie formaty graficzne zdjęć!

  • Jaką rozdzielczość musi mieć zdjęcie?

Zasadniczo: im wyższa rozdzielczość zdjęcia tym lepsze odtworzenie wydrukowanych fotopuzzli. Jakość druku zależy w dużej mierze od rozdzielczości oryginalnego obrazu cyfrowego. Jeśli obrazy mają minimalny rozmiar 1600 pikseli na najdłuższym boku, jest to wystarczające dla fotopuzzli 100 i 500 elementowych. To odpowiada mniej więcej obrazowi 2-megapikselowego aparatu cyfrowego. Dla 1000 i 2000 elementowych oraz 50GIGA i 100GIGA elementowych puzzli zalecamy minimalny rozmiar 2500 pikseli. To odpowiada mniej więcej 4 megapikselom aparatu cyfrowego. 

Należy pamiętać, że skala ta odnosi się wyłącznie do rozdzielczości obrazu. Ostrość i ogólna jakość obrazu nie mogą być w tym przypadku wzięte pod uwagę. Im większy format wybierzesz tym większa musi być rozdzielczość pliku. Dostarczona nam rozdzielczość pliku nie jest przez nas zmieniana. Skarg wynikających z niskiej jakości nadesłanego pliku z obrazem, nie możemy zaakceptować.

  • Jaki maksymalny rozmiar pliku można przesłać?

Maksymalny rozmiar obrazu wynosi 50 MB.

  • Jaką przestrzeń kolorów musi mieć zdjęcie?

Prosimy o przesłanie zdjęć w przestrzeni kolorów RGB albo sRGB. Ten ostatni jest w większości aparatów cyfrowych standardem przestrzeni kolorów. Również zdjęcia czarno-białe najlepiej zapisać jako JPG w sRGB, a nie szare.

  • Czy zdjęcie będzie przerobione?

Drukowanie następuje zgodnie 1:1 do przesłango zdjęcia.

Na życzenie klienta możemy:

- dodać dedykację,

- usunąć efekt czerwonych oczu,

- dokonać retuszu,

- rozjaśnić zdjęcie

- wykonać kolaż z kilku zdjęć (do 6 zdjęć w cenie fotopuzzli)

Nasi graficy pomogą w przygotowaniu projektu puzzli. Wszelkie uwagi prosimy wpisać w formularzu podczas płatności lub skontaktować się z nami: biuro@puzzle4u.pl

 

  • Chcę dopasować poprawny plik z obrazem. Jakie wymiary powinien mieć plik z obrazem?

Prosimy o dołączenie do zamówienia pliku z następującymi wymiarami (w pikselach):

Ilość elementów

Szerokość

Wysokość

100 elementów

2433px

1600px

500 elementów

3012px

2463px

1000 elementów

4978px

3514px

2000 elementów

5031px

3543px

50 GIGA elementów

5031px

3543px

100 GIGA elementów

5031px

3543px

W tego typu produkcji zawsze konieczne jest zastosowanie spadów drukarskich, dlatego ważne jest by na krawędzi wydruku nie było żadnych istotnych elementów zdjęcia gdyż mogą one ulec ucięciu.
Z tego samego powodu odradzamy stosowania ramek na wydrukach.

  • Jaki rozmiar mają fotopuzzle?

Rozmiar naszych fotopuzzli jest następujący:

Ilość elementów

Szerokość [mm]

Wysokość [mm]

100 elementów

271 mm

412 mm

500 elementów

407 mm

510 mm

1000 elementów

595 mm

843 mm

2000 elementów

600 mm

852 mm

50 GIGA elementów

600 mm

852 mm

100 GIGA elementów

600 mm

852 mm

  • Czy podczas drukowania dochodzi do zmiany kolorów?

Niestety, nie możemy wykluczyć zmiany kolorów, gdyż odwzorowanie obrazu na monitorze zależne jest od ustawień jasności, rozdzielczości, kontrastu, koloru, a także od karty graficznej. Możliwe jest więc, że mogą istnieć różnice w kolorze między obrazem na monitorze, a gotowym produktem.

  • Z jakiego materiału fotopuzzle są wykonane?

Nasze fotopuzzle wykonane są z najwyższej jakości specjalnej tektury puzzlowej.

Nasze wydruki są bezwonne, w pełni ekologiczne, bezpieczne, a trwałość wydruku szacowana jest na dziesiątki lat.

Konkurencja proponuje zwykłą tanią szarą tekturę introligatorską.

  • Czy składanie zamówień online jest bezpieczne?

Do przekazywania danych stosujemy tzw. system zabezpieczeń SSL w połączeniu z szyfrowaniem 128-bitowym.Technologia ta zapewnia maksymalne bezpieczeństwo, dlatego jest też wykorzystywana przez banki do ochrony danych przy transakcjach online. To, że dane są szyfrowane rozpoznasz po prezentowanym kluczu lub zamkniętej kłódce w przeglądarce.


Wysyłka i dostawa:


  • Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki jest uzależniony od formy płatności oraz sposobu dostawy zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.

Sposób dostawy

Przelew/Płatność online

Płatność
za pobraniem

Przesyłka kurierska

15,00 zł

18,00 zł

Paczkomaty Inpost

8,60 zł

12,10 zł

Przesyłka pocztowa priorytetowa

18,00 zł

21,00 zł

 

 

 

  • Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Osobiste odebranie zamówienia jest możliwe po przedpłacie na konto.

  • Czy mogę polecić wysłanie zamówienia na inny adres dostawy?

Tak, przy złożeniu zamówienia można podać różny adres dostawy i adres rozliczeniowy. Inny adres dostawy można podać w przypadku gdy fotopuzzle są przeznaczone na prezent, a także jeśli zamawiający nie jest w ciągu dnia osiągalny, wtedy jako adres odbiorcy można podać np. miejsce pracy. Usługa ta nie podnosi kosztów przesyłki.

  • Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Każdy paczka posiada numer monitorowania, dzięki któremu klient może śledzić aktualny stan przesyłki


Zamawianie i płatności:


  • Jakie metody płatności są dostępne?

Udostępniamy następujące formy płatności:

- Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - gotówką kurierowi lub w Paczkomacie InPost oferującym płatność za pobraniem.

- Kartą kredytową

- Szybkim przelewem elektronicznym

- Bezpośrednio na nasze konto bankowe:

STprint 
Bank Handlowy w Warszawie S.A.

17 1030 0019 0109 8503 0012 4321

Kod SWIFT: CITIPLPX
IBAN: PL17 1030 0019 0109 8503 0012 4321

W tytule należy wpisać: Imię, Nazwisko i numer zamówienia. Dodatkowo na adres biuro@puzzle4u.pl można przesłać dowód wpłaty. Przyśpieszy to realizację zamówienia.

  • Czy można zamówić kilka różnych produktów na jedno zamówienie?

Tak, jest możliwe włożenia do koszyka różnych produktów, a następnie wykonanie zakupu razem. W tym przypadku koszty przesyłki będą policzone tylko jeden raz.


Zwrot i wymiana:


  • Czy mogę anulować zamówienie?

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwracamy uwagę, że przy towarach, które zostały przygotowane według specyfikacji klienta lub zmodyfikowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami, nie istnieje prawo do odwołania zamówienia. Więcej informacji o odstąpieniu od umowy można znaleźć w §10 ogólnych warunków regulaminu.

  • Jaka jest procedura skarg?

Jesteś zobowiązany do sprawdzenia opakowania w momencie dostawy. Jeśli otrzymasz uszkodzone lub złe fotopuzzle należy natychmiast zgłosić to u dostawcy. Aby uznać reklamację musi być sporządzona w obecności kuriera notatka o zaistniałej szkodzie. Następnie należy skontaktować się z obsługą klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl